Plecam acasa

Ziua 6 – cu voia lui Dumnezeu, azi plecam spre casa. in afara de reactia dupa transfuzie, nu au fost alte probleme. Inca o doare incizia, insa altfel este bine. Avem un drum de sase ore cu masina, plus pauzele de evacuare. Cardiologii au un fix cu diureticele si laxativele. Sa-i vad pe ei la un drum de sase ore, incercind sa vineze toaletele publice. 🙂 Vezi, asta este o problema foarte practica pe care nu mi-am pus-o niciodata cind am externat un pacient. O sa fiu mai atenta data viitoare.
Noua mea slujba m-a sunat sa ma intrebe cind pot incepe. Perfect timing, cum zic astia pe-aici, ca-mi trebuie banii, maica. 🙂 Cleveland Clinic nu-i ieftin, pina si un sandwich este 4 $, mi-am golit toate aconturile.
Partea buna este ca a mijlocie a avut o experienta pe care o sa si-o aminteasca toata viata. este deja matura si intransigenta cu propria ei viata. Cu o asemenea personalitate, nu va fi fericita daca nu exceleaza. Se va lupta intai cu partea vazuta si apoi va luneca linistit spre cea nevazuta… daca-i desteapta…

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

