55 de ani

Azi parintii aniverseaza 55 de ani de casatorie. Mama l-a trimis pe jupin sa cumpere sampanie, feciorul a facut gratar. Bunica s-a agitat toata cu pregatirea, acum spala vasele, semn ca incepe sa se recupereze. Este asa de bine sa-i aud vocea care striga la tata „surdule, de ce nu vrei sa porti aparatul, uite, draga, ca lui taica-tu-i convine, ca el n-aude, ce-i pasa, numai eu trebuie sa tot tip la el ca sa faca ce-i spun”. Tata se uita la ea si ride, zice ” si maica-ta, asta, ma tot bate la cap ca n-aud da eu aud, domnule, ce-am nevoie, aud”.
Apoi mama a zis povestea casatoriei lor civile, cum a venit dimineata cu trenul din provincie, cum au fost patru persoane la primarie, cu doua jerbe de gladiole roz cumparate de soacra, pantofi de nubuc si prima ei rochie de matase, apoi seara din nou pe trenul de provincie si a doua zi inapoi la lucru. Si mi-am adus aminte de povestea casatoriei mele civile, ca vorba mamei, destinele se mostenesc. Dimineata am plecat cu trenul la interviu, m-am intors la prinz tot cu trenul si a venit judecatorul in casa socrilor, unde a oficiat casatoria. Soacra a cumparat un buchet de flori si a facut un platou de prajituri, prietenul jupinului a facut citeva poze si am baut sampania obligatorie.
Acum tata se uita la un film cu Fred Astaire, The Bandwagon, pe care cica vrea sa-l vada de-o viata si i l-a dezgropat jupinul de la o biblioteca locala. Mama discuta politica intre timp, cu ginerele, ca este foarte revoltata de ceea ce se intimpla in Romania. Zice ca spera sa nu fie razmerita pina nu ajung si ei acasa, ceea ce va fi peste doua sapamini, cu voia lui Dumnezeu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 55 de ani

  1. irina f zice:

    Sa ti-i tina Dumnezeu sanatosi cat mai mult!

Lasă un răspuns

