Reset

Parintii au ajuns cu bine in Romania, ieri mama a plecat pentru prima data singura de acasa. Tata s-a simtit dator sa-i multumesca inca o data jupinului, pe cuvint ca nu inteleg de ce, e ca si cum mi-ar multumi mie si doar nu trebuie sa-i multumesti copilului tau… nu este ca si cum ar fi alta optiune pentru copil… cordonul ombilical n-are timp sau spatiu. In fine, sum spuneam, este mai greu sa primesti decit sa dai, oricine poate fi generos dar numai oamenii deosebiti pot primi cu adevarat… inclusiv iubire.
Am mutat-o pe mijlocia in fosta camera de oaspeti, adica fetele au camere separate. Le-am transferat la noua scoala, le-am cumparat uniforme, pentru ei o sa fie o experienta interesanta sa fie expusi la un alt fel de mediu. Este o poarta pe care am decis s-o deschid pentru copii, sper sa aiba puterea sa ramina ei insisi.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Reset

  1. Irina zice:

    ma bucur ca mama se simte bine, si ca totul e in regula.Doamne ajuta la noua scoala, si tie la servici! 🙂

Lasă un răspuns

