Pesteri

Am fost cu feciorul intr-o scurta vacanta la Mammoth Cave, o rezervatie naturala in Kentucky. Este un labirint de pesteri cu o lungime totala de 390 de mile.
Pentru prima data in viata am mers cu caiacul, sase km de vaslit nu-i gluma, cu feciorul si tintarii de rigoare. Ne-am aventurat cu un Zip line, daca nu stiti ce-i, uite aici : http://en.wikipedia.org/wiki/Zip-line. Feciorul era cam alb la fata la prima incercare dar dupa al treilea traseu a inceput sa-i placa.
Am asistat la un spectacol cu cowboy, am facut poze imbracati in costume de vest salbatic, am mincat doar junk food si am baut doar coca cola, am mers cu telescaunul si i-am cumparat cadou de ziua lui un briceag albastru din cel pe care-l ai toata viata ( l-a si botezat „The unstoppable”, fiinca asa era numele caiacului in care am vaslit in ziua aceea ). Am fost la o ferma cu animale din Australia, unde am muls vaci, am invatat despre serpi si am hranit pasari.

Acum copiii au plecat la bunici, in NY.
In alta ordine de idei, am descoperit cartea de geometrie a lui Kiselev, tradusa din rusa in engleza, are doua volume, geometrie plana si in spatiu, o s-o folosesc pentru lectii acasa, sint asa de bucuroasa… si nostalgica in acelasi timp.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

