Dupa douazeci de ani

Vorba lui Dumas.

Nici nu credeam ca mai exista blogul, un comentariu recent mi-a adus aminte. Imi place mult o carte pe care am primit-o de curand, „Introduceri in rugaciunea lui Iisus si isihasm” de Vasile de la Poiana Marului. Se citeste incet dar este de folosinta pentru invatarea rugaciunii. Pentru ca locuiesc intr-un oras unde sint probabil trei preoti ortodocsi, nu prea am de ales, trebuie sa fiu putintel autodidacta… deocamdata. Ca si lectura mai usoara recomand „The Mountain of Silence” a lui Markides, probabil ca exista si traducerea romana. Nu mai am rabdare pentru beletristica, m-ar tenta oarecum biografii si autobiografii. Am vazut recent un documentar despre Monica Lovinescu, impresionanta istoria mamei ei, ce drama teribila.

Pagina de internet favorita https://webbtelescope.org/images de cate ori ne credem burice mari, pozele acelea pun lucrurile in perspectiva.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu